رییس مرکز بهداشت شهرستان خبرداد:

۴۸۷ واحد صنفی پروتکل‌ شکن در اراک پلمپ شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۷:۵۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۷۱۶۳۲
۴۸۷ واحد صنفی پروتکل‌ شکن در اراک پلمپ شد
رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک از پلمب ۴۸۷ واحد متخلف به دلیل عدم رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا در اراک خبر داد.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر سعید محمددوست گفت: در راستای نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا تاکنون ۸ هزار و ۷۰۰ واحد صنفی مورد بازرسی کارشناسان مرکز بهداشت قرار گرفته‌‌اند که از این تعداد 4 هزار و ۳۲ واحد صنفی در اراک اخطار گرفته و ۱۵۰ واحد متخلف نیز به مراجع قضایی احضار و ۴۸۷ واحد پلمب شده است.

وی افزود: در راستای نظارت بر مصوبات ستاد کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا نظارت بر حسن اجرای مصوبات توسط بازرسان مرکز بهداشت صورت گرفت.

وی تاکید کرد: شرایط اقتصادی بسیار سخت است و ما وضعیت را درک می‌کنیم، اما سلامت و جان مردم بر مسائل اقتصادی ارجعیت دارد، هر چند تعطیلی‌ها موجبات نارضایتی صاحبان صنوف را فراهم کرده است، اما با اندکی تحمل می‌توان ریشه این بیماری را برای همیشه خشکاند.

دکتر محمد دوست با اشاره به اینکه طرح  تشدید نظارت بر بازار و صنوف با جدیت دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت به شدت نگران کننده است، تمام بیمارستان‌ها تکمیل ظرفیت شده و حتی نقاهتگاه‌ها نیز پر هستند و اگر پروتکل‌ها رعایت نشود شرایط به شدت بدتر و سخت خواهد شد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک در پایان یادآور شد: از مردم خواهش داریم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان و کمک به کادر خسته بهداشت و درمان، همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز