نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شرط ورود به گام دوم انقلاب انتخاب یک رجایی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۱۹۳۲
شرط ورود به گام دوم انقلاب انتخاب یک رجایی است
شرط ورود به گام دوم انقلاب، انتخاب یک رجایی در راس قویه مجریه است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با دست اندرکاران همایش ملی راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) ، گفت: گام دوم انقلاب سرآغاز آن چیزی است، که در بحث نجات جامعه بشری، چه در رشد علمی و تکنیک در سایه یک زمینه مساعد، همراه با معنویت خواهد بود.

آیت الله عبادی افزود: در این راهی که طی کردیم کارهای نشدنی زیادی صورت گرفته است، مردم با ایمانی که داشته اند انقلاب کردند، این انقلاب پیروز شده، نظامی تشکیل شده که پیشرفته ترین نظام در شأن خودش است، اما هنوز تمام نشده است، باید ببینیم به کجا باید برسیم، باید جامعه بشری را نجات داد، باید مطابق با قانون اساسی کشور، دولتی اسلامی تشکیل داد که اگر آرمان آن عدالت است، دقیقاً بر اساس عدالت رفتار شود.

وی با بیان اینکه فلسفه وجود حکومت بر مردم این است که استعدادها به فعیلت برسد، گفت: باید یک رجایی انتخاب شود و دست دشمن هم از آن کوتاه شده تا درصدد رشد جامعه تلاش کند، آنگاه دولت اسلامی تشکیل تا جامعه تربیت اسلامی شود، وقتی دولت به دنبال کار خودش است و حکومت اسلامی نیست، هیچ وقت استعدادها به ظهور نمی رسد، آن  جامعه اسلامی است که به صورت تمدن می تواند دنیا را نجات دهد.

نماینده ولی قیه در خراسان جنوبی گفت: زمان اجرای این جامعه اسلامی، در انقلاب اسلامی و قانون ما بستگی به یک انتخاب درست دارد، مردم کلی سختی کشیده اند، شهید داده اند، اما باید دقت کنند تا انتخاب خود را درست انجام دهند، یکی از دردسرهای ما این است که با این همه زحمتی که در انقلاب کشیده شد اما در زمان انتخاب، شخصی مانند بنی صدر رئیس جمهور شد که  مجری برنامه های دشمن بود.

آیت الله عبادی افزود: در راستای آرمان های بزرگ گام دوم انقلاب، بعد از ۴۰ سال آزمون و خطا در این فرصت باقی مانده، یک تبیین فراگیر، قرار گیرد، تا مردم تحت تاثیر این بازی های سیاسی، حرکات انحرافی، شعارهای آنچنانی قرار نگیرند، و از افراد خبره و دلسوز مشورت بگیرند تا در انتخابات پیش رو یک رجایی را انتخاب کنند و مشکلات حل شود.

وی گفت: رمز ورود به گام دوم انقلاب اسلامی، انتخاب درست است، اگر انتخاب بر اساس معیارهای درست باشد، ورود به گام دوم زمان اجرا دارد، در غیر این صورت این آرمان ها بایگانی می شود تا چهار سال بعد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بعد از سختی های فراوانی که کشیدند، سال گذشته انتخاب خوبی انجام دادند و مجلس قوی شکل گرفته است،گفت: این مجلس قوی به مانع برخورده است، مجلس شورای اسلامی در حال ریل گذاری است به شرط آن که قطار هم حرکت کند، لذا با انتخاب دولت جوان، انقلابی و تازه نفس و فداکار، این مجلس خیلی می تواند کار کند و سرنوشت مردم ایران  و جهان به این انتخابات بستگی دارد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن شیطنت های خود را بالا برده است، و در این برهه حساس می خواهد مردم را دچار سرگردانی کنند و تمام ظرفیت های تاکتیکی و تکنیکی تبلیغاتی خود را به کار بسته اند تا مردم عزیز ما را سرگردان کنند، گفت: آن افرادی که اهل تحلیل و شناخت مسائل سیاسی هستند به کمک این مردم آمده چرا که این مردم از خرداد سال ۴۲ به کمک اسلام آمده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز