آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۷۲۳۲۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
با ثبت ۶مورد فوت جدید در بیماران کرونایی در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۸۲۵نفر رسید.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۲۳۹ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۸۹بیمار جدید شامل ۱۶بستری و ۷۳سرپایی شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۴۴مورد از بیرجند، ۲۰مورد از قاین، ۶مورد از نهبندان، ۵مورد از فردوس، ۴مورد از طبس، ۳مورد از درمیان، ۳مورد از خوسف، ۲ مورد از سربیشه و ۲مورد از سرایان بوده است.

وی گفت: همزمان در ۴۳۳آزمایش سریع کرونا ۸۵بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده گفت:در حال حاضر ۲۹۷بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۰۳نفر کرونا مثبتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: از این تعداد ۲۸نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۹نفر نامساعد است.

دکتر مهدی زاده گفت: در شبانه روز گذشته ۶۵بیمار با علائم تنقسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۶۷بیمار شامل ۲۹بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۸هزار و ۴۰۴بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: تا روز گذشته ۵۲هزار و ۷۷۳آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۹هزار و ۴۳۲بیمار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز