فرماندار عنوان کرد:

با وجود تثبیت آمار کرونا، شمار فوت شدگان در اراک بالا است

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۲۸۲۳
با وجود تثبیت آمار کرونا، شمار فوت شدگان در  اراک بالا است
فرماندار اراک گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهر پس از روزهای دشوار برای کادر درمان، مردم و عوامل اجرایی و عبور از شیب تند به وضعیت تثبیت رسیده است.

به گزارش برنا از اراک،  حسین بختیاری افزود:  با وجود تثبیت آمار مبتلایان هنوز شمار فوت شدگان ناشی از کووید 19در اراک بالا است و این مهم و وجود شیوع سویه انگلیسی کرونا در کنار سویه‌های دیگر نگران‌کننده است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود که مردم همچنان خطر این ویروس کرونا را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را به‌صورت کامل رعایت کنند.

فرماندار اراک ادامه داد: همکاری اصناف اراک در اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی جای تقدیر دارد و با وجود تنگناهای اقتصادی تخلف‌ها در حداقل ممکن بوده که این مسئله از سوی بازرسان با حساسیت رصد می‌شود.

بختیاری اظهار داشت: انتظار می‌رود که همه اصناف در اجرای مصوبات همکاری مطلوب داشته باشند و بدانند هر تصمیم و محدودیت تنها برای حفظ سلامت و جان مردم است.

وی گفت: روزانه ۲۰ گروه نظارتی از دستگاه‌های مربوطه و ۱۰ گروه مردم نهاد به بازرسی از اصناف، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف فعالیت دارند.

فرماندار اراک افرود: اپلیکیشن ماسک در بیش از ۷۰ درصد از دستگاه‌های اجرایی این شهر اجرا می‌شود و این مهم نقش موثری از جلوگیری مراجعه کنندگان ناقل به کرونا در دستگاه‌های اجرایی دارد.

بختیاری عنوان کرد: از طریق این برنامه، کد ملی افراد مراجعه کننده به دستگاه‌ها از بررسی می‌شود و افرادی که تست کرونای آنها مثبت ثبت شده باشد، نمی‌توانند به دستگاه‌های اداری وارد شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز