شمس آذر و امتیاز های حساس از دست رفته

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۷:۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۳۲۸۹
شمس آذر و امتیاز های حساس از دست رفته
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه مسابقات لیگ دو با از دست دادن دو امتیاز دیگر فرصت سوزی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین; با آغاز لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور و در پنج هفته ابتدایی این مسابقات نتایج خوب تیم شمس آذر فوتبال دوستان استان را بر آن داشت که می توان به کسب موفقیت این تیم در ادامه فصل امیدوار بود ، اما نتایج هفته های پنجم به بعد موجی از نامیدی را در میان علاقه مندان به این تیم ایجاد کرد.

شاگردان یوسف بخشی زاده در حالی در پنج هفته ابتدایی لیگ دو موفق شدند ده امتیاز را به حساب خود واریز کنند که در ادامه فصل همین تعداد امتیاز را با برگزاری دوازده دیدار به دست آوردند.

روند امتیازگیری نماینده استان نشان می دهد که این تیم از هفته پنجم به بعد در دوازده دیدار برگزار شده خود تنها توانسته ده امتیاز کسب کند که همین روند باعث شد تا شمس آذر حالا در رده های پایینی جدول رده بندی باشد.

فوتبالیست های شمس آذر در دیدارهای برگزار شده خود در ورزشگاه خانگی سردار آزادگان نتوانستند امتیازهای خوبی را جمع آوری کنند و باخت ها و تساوی های این تیم موجب شد تا امتیاز های حساسی را از دست بدهد.

نماینده فوتبال استان در هفته هفدهم این رقابت ها در دیدار مقابل عقاب تهران هم با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا باز هم دو امتیاز حساس خانگی را از دست رفته ببیند.

اگر چه فاصله امتیاز شمس آذر با تیم های اول و دوم جدول رده بندی لیگ دو زیاد شده ، اما با نگاهی به روند امتیاز گیری سایر تیم ها می توان اختلاف شش امتیازی با تیم سوم جدول را با توجه به بازی های باقیمانده جبران کرد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در جدول رده بندی گروه دو لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور با به دست آوردن پنج پیروزی ، پنج تساوی و قبول پنج شکست و کسب ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز