نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

انتخابات نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۴۰۰۹
انتخابات نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: انتخابات نماد دموکراسی، مردم سالاری دینی و فرصتی ارزشمند برای تجلی حمایت همه‌جانبه آحاد مردم از آرمان‌های نظام اسلامی است.

به گزارش برنا از اراک، آیت‌الله  قربانعلی دری نجف‌آبادی افزود: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات خردادماه امسال بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و حمایت قاطع خود از انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشند.

وی ادامه داد: برخی عناصر خود فروخته و دشمنان خارجی درصدد تضعیف خدمات نظام هستند که دستگاه های اجرایی و مسئولان وظیفه دارند با تمام قوا با توطئه دشمنان مقابله و با تشریح خدمات ارزنده نظام، زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم آورند.

امام جمعه اراک اظهار داشت: صحنه انتخابات نماد مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بنابراین دستگاه های مسئول و ستاد برگزاری انتخابات نباید در این فرایند ملی، اجازه سو استفاده‌های فردی و جناح بازی های سیاسی را بدهند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی هم در حوزه شوراهای شهر و روستا و هم در انتخابات ریاست جمهوری، جناح های سیاسی و اقشار مختلف مردم باید با هدف صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب در جریان انتخابات حضور گسترده داشته باشند و منتخب مردم از حمایت عمومی برخوردار خواهد بود.

وی با یادآوری سخنان ۱۲ اردیبهشت‌ماه امسال مقام معظم رهبری نیز گفت: صیانت از آرای مردم در انتخابات از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مورد توجه دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان انتخابات‌های مختلف بوده و اینکه برخی افراد اصل انتخابات و اقدامات دست‌اندرکاران این فرآیند ملی از جمله شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند باید نسبت به اظهارت خود تجدید نظر کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: کاندیداهای انتخاباتی به خصوص در انتخابات ریاست جمهوری باید به قانون انتخابات و رای مردم احترام گذاشته و نتیجه نهایی این فرآیند ملی را بدون چون و چرا پذیرا باشند و از اعتراضات بی دلیل که مصداق آب در آسیاب دشمن ریختن محسوب می‌شود، پرهیز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز