خیران چهارمحال و بختیاری ۲۴ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۴:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۴۳۴۱
خیران چهارمحال و بختیاری ۲۴ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون خیران استان برای کمک به نیازمندان و افراد زیرپوشش این نهاد بیش از ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

به گزارش برنا؛ علی ملکپور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون ۱۸ اداره و ۹۳ مرکز نیکوکاری در استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران است، همچنین خیران با کد دستوری #۱۴* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه  ۳۹ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار دارند، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان با فعال شدن ۵۸ آشپزخانه مهدوی در استان ۴۹ هزار پرس غذای گرم با هزینه بیش از ۹۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تهیه و بین جامعه هدف این نهاد، افراد نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

ملکپور از توزیع ۹ هزار و ۴۱۰ سبد مواد غذایی با هزینه بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال بین نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد خبر داد و گفت: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان نیز پنج میلیون ریال از طرف بنیاد مستضعفان به حساب ایتام زیرپوشش این نهاد واریز شد.

او اظهار کرد: هم‌اکنون پنج هزار فرزند محسنین و ایتام استان در سامانه اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان ثبت‌نام شدند که از این تعداد ۱۶۰ فرزند فاقد حامی مالی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در "طرح محسنین" و "اکرام ایتام" با مراجعه به سایت mohsenin.ir  وemdad.ir/ekram  یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ مورد نظر حامی این افراد شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز