در پی بارندگی‌های اخیر

نیرو‌های امدادی هلال احمر ۱۲۲ نفر را در خراسان جنوبی نجات دادند

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۴۴۰۶
نیرو‌های امدادی هلال احمر ۱۲۲ نفر را در خراسان جنوبی نجات دادند
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی نیرو‌های امدادی این جمعیت به ۱۲۲نفر حادثه دیده سیل و آبگرفتگی در ۱۵منطقه از استان خبر داد.
به گزارش برنا خراسان جنوبی، محمد حمزه اسعدزاده گفت:بارش‌های رگباری بهاری روز گذشته باعث خسارت‌های مالی به برخی از اهالی روستا‌ها و عشایر استان شد.

وی با اعلام اینکه بیشتر امدادرسانی‌ها در شهرستان درمیان انجام شده است گفت: بین ۲۹خانوار مناطق دادران، درمیان، طبس مسینا، نقنج، فورگ، هندر، سیدان و اسدیه این شهرستان اقلام زیستی و غذایی توزیع شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه نیرو‌های امدادی نیز برای امداد رسانی به دیگر نقاط استان از جمله تپه طاق، دقت آباد، بند دره، درح، شوشود و چاهک موسویه اعزام شده اند افزود: انتقال ۲۲نفر به محل امن، تخلیه آب از ۲۵منزل مسکونی، رهاسازی دو خودرو گرفتار در سیل از دیگر اقدامات نیرو‌های امدادی هلال احمر بود.

اسعدزاده افزود: با اعزام تیم‌های امدادی به ۱۵نقطه متاثر از سیل و آبگرفتگی ۱۲۲نفر نجات یافتند.

وی با بیان اینکه در پی هشدار هواشناسی از ۴۸ساعت گذشته ۱۴۰نفر نیروی امدادی آماده باش کامل هستند گفت: امدادرسانی‌ به متاثرین از سیل و آبگرفتگی توسط ۳۲ امدادگر و نجاتگر در قالب ۹تیم امدادی انجام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مرکز۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است گفت: هم‌میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز