استقلال کادرفنی زیرکی دارد

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۷۶۲۰۲
استقلال کادرفنی زیرکی دارد
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید استقلال کادر فنی زیرکی دارد که از سیستم‌های مختلفی می‌کند. 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سید مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال، اظهار کرد: در مقطعی از فصل قرار گرفته‌ایم که برای تمامی تیم‌ها بسیار حساس است. واقعا در دوره‌ای قرار گرفته‌ایم که حساسیت‌ها بالا رفته است و این حساسیت از نظر کیفی تأثیر مثبت و منفی روی دیدارها داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که داریم سعی می‌کنیم در این مقطع جلوی حریفان خود با قدرت و قوی ظاهر شویم. علاوه بر اینکه مقابل تیمی قرار می‌گیریم که در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. استقلال طی بازی‌های گذشته خود در لیگ‌قهرمانان آسیا عملکرد خیلی خوبی به نمایش گذاشتند و نشان دادند کادر فنی زیرکی دارند که بر اساس داشته‌هایشان چیدمان خوبی را روانه میدان می‌کنند.

حسینی در ادامه عنوان کرد: ۶ بازی استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا تماشا کردم، آن‌ها توانستند بر اساس موجودی خود از سیستم‌های مختلفی استفاده کرده و انواع و اقسام آن‌ها را بازی کردند و در همگی موفق ظاهر شدند که این وظیفه ذوب آهن را در این دیدار سنگین‌تر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: ما هم بر اساس داشته‌هایمان سعی می‌کنیم استراتژی خوبی برای این دیدار در نظر بگیریم. البته تنها نگرانی من این است که حدود ۲۴ روز بازی رسمی نداشته‌ایم که این برای ذوب آهن کار را سخت می‌کند، اما با توجه به همه شرایطی که گفته شد ما محکوم به این هستیم که یک بازی خیلی محکم و قوی و با برنامه برابر تیم خوب استقلال داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز