رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد :

انتخابات در اولویت برنامه های روابط عمومی ها

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۳۸۲۵
انتخابات در اولویت برنامه های روابط عمومی ها
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان جنوبی تأکید کرد: انتخابات باید در اولویت برنامه های روابط عمومی ها قرار گیرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ مالکی با تأکید بر این مطلب در جلسه ویدئو کنفرانسی روابط عمومی های فرمانداری های شهرستان های تابعه استان خاطرنشان کرد: انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را پیش رو داریم و با توجه به نقش، اهمیت و جایگاه انتخابات در تعیین سرنوشت مردم در نظام اسلامی، کمیته های اطلاع رسانی و تبلیغات در این زمینه وظایف مهمی به عهده دارند.

وی تصریح نمود: با توجه به اهمیت موضوع، بحث انتخابات باید در رأس برنامه های روابط عمومی ها در فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری اظهار داشت: هدف از این اقدام، اطلاع رسانی درست و بموقع به مردم درخصوص اهمیت انتخابات و نقش آن در تحقق برنامه های نظام است.

مالکی با تأکید بر فضاسازی مناسب در محیط فرمانداری ها گفت: فضا باید انتخاباتی شود تا مردم تغییر را حس کرده به حضور در انتخابات ترغیب شوند.

وی متذکر شد: مکاتبات لازم با ادارات نیز مبنی بر دقت نظر در این فضاسازی باید صورت گیرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان با بیان این که مردم خراسان جنوبی به ولایتمداری و در صحنه بودن، شهره اند، تصریح نمود: مسئولیت ما این است که فضا و سرایط را برای حضور مردم فراهم نماییم.

مالکی تأکید کرد: همه حوزه ها باید دست به دست هم بدهند و در کنار هم مقدمات کار را برای برگزاری انتخابات فراهم نمایند.

وی یادآور شد: ما باید با استفاده از ظرفیت تمامی رسانه ها، شبکه‌های دولتی، روابط عمومی ها و ... بستر ایجاد انتخاباتی پرشور و پر از آرامش را فراهم نماییم.

به گفته وی؛ انتخابات با حضور حداکثری مردم،امن و در عین سلامت، نتیجه ای جز سربلندی نظام به همراه نخواهد داشت.

شایان ذکر است: مدیران روابط عمومی فرمانداری های شهرستان های استان نیز که در این جلسه به صورت ویدئوکنفرانسی حضور داشتند، به تشریح اقدامات خود در راستای فضاسازی محیطی، ارتباط با رسانه ها درخصوص اطلاع رسانی اقدامات و ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات پرداختند.

نظر شما