تأکید نماینده ی ولی فقیه بر ترویج هر چه بیشتر موضوع نماز

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۰:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۴۷۷۰
تأکید نماینده ی ولی فقیه بر ترویج هر چه بیشتر موضوع نماز
نماینده ی ولی فقیه در خراسان جنوبی بر ترویج هر چه بیشتر موضوع نماز در جامعه تأکید کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، آیت 

الله عبادی صبح امروز در دیدار قائم مقام ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت کشور گفت: نماز جایگاه ویژه‌ای دارد و عمود دین است لذا ترویج نماز و اهمیت آن همانند شجره طیبه است و باید همگی برای آن اهتمام ورزیم.

 

وی در خصوص موضوع مهدویت نیز گفت: در حوزه مهدویت نیز همانند نماز که فعالیت‌های ابتکاری خوبی انجام شده، نیازمند برنامه ریزی هستیم تا این امر مهم که منشاء خیر است، مورد سوء استفاده دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب قرار نگیرد.

 

نماینده ی، ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در محکمات و اسنادی که مربوط به حضرت مهدی (عج) است، به طور واضح و زیبا موضوع مهدویت مطرح شده است که که باید علمای مورداعتماد مردم دراین خصوص مسائل را به درستی در اختیار مردم قرار دهند تا وسوسه های شیطانی نتواند آنها را منحرف کند.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت کشور نیز گفت: در حوزه نماز، در کشور در ابعاد مختلف برنامه‌های خوبی اجرا شده تا اهمیت نماز نشان داده شود.

 

زرهانی افزود: امیدواریم در حوزه مهدویت شاهد شکوفایی فعالیت‌های جدید باشیم و بتوانیم با همکاری عالمان، موضوع مهدویت و مسئولیت مسئولان در زمان غیبت را با زبان روز و با تکیه بر اسناد تاریخی برای نسل جدید تبیین کنیم.

 

 

 

نظر شما