در جلسه ستاد توسعه خاوران رقم خورد:

موافقت ایمیدرو با رفع ۱۴ مانع تولید از مسیر صنایع معدنی استان

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۵۱۶۹
موافقت ایمیدرو با رفع ۱۴ مانع تولید از مسیر صنایع معدنی استان
در جلسه ستاد توسعه خاوران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با رفع ۱۴ مانع تولید از مسیر صنایع معدنی استان موافقت کرد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ در هشتمین جلسه ستاد توسعه خاوران که به ریاست استاندار و با حضور ویدئوکنفرانسی مدیرعامل ایمیدرو و سازمان های وابسته برگزار شد، پیشنهادهای استان در زمینه رفع موانع از مسیر صنایع معدنی استان، مورد موافقت قرار گرفت.
تسریع در روند راه اندازی کارخانه فولاد قاین، انتشار اطلاعات ژئوفیزیک هوایی به منظور مساعدت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه معادن و عدم نیاز آنها به مراجعه به وزارت صنعت، معدن و تجارت، تکمیل عملیات اجرایی پروژه برقرسانی به معادن شاهکوه نهبندان، برقرسانی به معادن سرب و روی غنی آباد بشرویه، برقرسانی به معادن ذغالی طبس، برقرسانی به معدن طلای هیرد نهبندان، اجرای پروژه پایگاه امداد و نجات طبس، جذب سرمایه گذار برای بهره برداری از معدن طلای خونیک، تسریع در روند تکمیل اکتشافات سرب و روی ازبک کوه و ... از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که با نظر موافق ایمیدرو همراه شد.
شایان ذکر است: ۲۸ اردیبهشت ماه و طی نشست ملانوری استاندار با جعفری، مدیر عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در تهران، مواردی از موانع موجود در مسیر صنایع معدنی استان مطرح شد و مقرر گشت بعد از پیگیری موضوعات، پاسخ مدیران سازمان های تابعه ایمیدرو به این مشکلات، طی ارتباط ویدئوکنفرانسی در ستاد توسعه خاوران ارائه گردد، که امروز این مهم محقق شد.

 

نظر شما