امروز رخ داد؛

پیام قدر دانی رییس فدراسیون دو و میدانی از مجید فروتن نیا

۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۴:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۵۲۲۳
پیام قدر دانی رییس فدراسیون دو و میدانی از مجید فروتن نیا
هاشم صیامی در پیامی از مجید فروتن نیا رییس هیات دو و میدانی استان مرکزی تشکر و قدردانی کرد. 

به گزارش برنا از اراک ، در پی برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت زنده یاد ابراهیم نوح‌نژاد در استان مرکزی، و به واسطه میزبانی شایسته و مطلوب این استان از این مسابقات هاشم صیامی رییس فدراسیون، با ارسال پیامی که نسخه ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته است از‌مجید فروتن نیا رییس هیات دو و میدانی استان مرکزی قدردانی بعمل آورد.

لازم به ذکر است این رقابت‌ها طی روزهای ۱و۲خرداد ماه در بخش آقایان و ۴و۵خرداد در بخش بانوان در ورزشگاه ۱۵هزار نفری امام خمینی(ره)شهر اراک با حضور تمامی استان‌های سراسر کشور برگزار گردید.

صیامی در این پیام گفته است؛ جناب آقای مجید فروتن نیا رییس محترم هیات دو و میدانی استان مرکزی بدینوسیله از تلاش بی‌شائبه و خالصانه حضرتعالی که در جهت میزبانی و همچنین برگزاری بسیار مطلوب رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت زنده یاد ابراهیم نوح نژاد در هر دوبخش آقایان و بانوان متحمل شده‌اید صمیمانه سپاسگزارم.

بدون شک میزبانی شایسته این مسابقات نقطه عطفی در حرکت رو به رشد و نمایش پتانسیل‌ها و توانمندی‌های دو و میدانی استان مرکزی بود. قطعا جامعه دو و میدانی به پشتوانه زحمات عزیزانی چون شما، در مسیر توسعه و تکامل گام خواهد برداشت.

سر افرازی، توفیق روز افزون و شادکامی بیش از پیش را از درگاه ایزد توانا برای شما خواستارم.

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز