نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حوزه های علمیه ستون فقرات انقلاب و اسلام هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۶۱۳۵
حوزه های علمیه ستون فقرات انقلاب و اسلام هستند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: تلاش حوزه های علمیه برای نجات نوع بشر از این مفاسد غربی است و باید تمام قد در برابر این مفاسد بایستد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در جلسه مدیران علمیه خراسان جنوبی با تبریک  پیروزی مردم مظلوم فلسطین و همچنین افتخار پیروز مندانه سیاسی در کشور سوریه  افزود:ما در این دو جشن شریک آنها هستیم و به امید خدا جشن سوم را در پیروزی سیاسی در کشور خودمان با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح خواهیم داشت.

وی گفت: نقش حوزه این است که درتمام تخصص های که مربوط به حوزه است باید حضور داشته باشد. حوزه باید تولید علم کند و آن علم باید به اجرا گذاشته شود و مشکلات و مسائلی که در کشور و جهان داریم باید به طریقی حل شود.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ۴۰ سال آزمون و خطا میتواند میوه شیرینی داشته باشد و میوه شیرین این است که از همه آنچه که ما در تجربه ها قبلی آسیب دیدیم، تجدید نظر کنیم .


آیت الله عبادی افزود: ورود ما به گام دوم انقلاب این بشارت را می دهد که باید شرایط تغییر کند.


وی گفت: بزرگترین مانع تحقق انقلاب وجود  شیطنت ها و ساد لوحی هاست که در داخل کشور و خارج کشور مشاهده می شود و این شیاطین در مواقعی که در داخل کشور به خواسته شان نرسند با طرح های مختلف فتنه های عظیم ایجاد می کنند. 


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بعضی از فتنه ها تحقق پیدا میکند و آنچه مهم است این است که  حوزه های علمیه می توانند با بصیرت افزایی در جامعه در راه مقابله با ابن فتنه ها گام بردارند.

آیت الله عبادی گفت:  بزرگترین نعمت انقلاب انتخابات است که هر فرد میتواند خودش حق انتخاب و  بعد از ۴ سال یک انتخاب دیگر داشته باشد.

 

 مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت:یکی از مهمترین وظایف حوزه‌های علمیه و روحانیت، هدایت سیاسی جامعه و بصیرت افزایی است.

حجت‌الاسلام عادل خسروی گفت: باید نسبت تبیین  دو تکلیف مورد تاکید مقام معظم رهبری یعنی شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح و برنامه‌ریزی برای تحقق آن‌ها همفکری و هم اندیشی و از تمام ظرفیت‌های موجود در حوزه علمیه در این راستا استفاده کنیم.


گفت: برای تحقق مشارکت حداکثری از ابتدای انقلاب تاکنون، همیشه موانعی وجود داشته و اکنون نیز وجود دارد که باید برطرف شود.

حجت الاسلام خسروی تشریح درست اوضاع موجود، بیان نقاط قوت نظام در کنار ضعف مدیریت برخی مسئولان، بیان دستاورد‌های نظام و مقایسه آن با آمار‌های جهانی  ، ارائه برنامه‌های عملیاتی و  بیان دستاورد‌های امید آفرین را از راهکارهای برطرف کردن این موانع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز