در حاشیه سفر معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان رقم‌خورد:

رونمایی از طرح استانی آموزش پیش از ازدواج با عنوان زندگی به رنگ خدا

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۶۲۹۰
طرح آموزش پیش از ازدواج با عنوان زندگی به رنگ خدا بصورت وبینار با حضور خانم کریمی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان برگزارشد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، زاهد زرگر مدیر مرکز تحکیم بنیان خانواده خراسان جنوبی گفت : طرح جامع حمایت از جوانان در آستانه ازدواج با هدف ایجاد و فراهم سازی ۴ محور اصلی خدمات در حوزه های( آموزشی ، مشاوره های تخصصی ، ارائه تسهیلات متنوع و حمایت در شکل گیری ازدواج پایدار) و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج و جلوگیری از ازدواج گریزی جوانان ، ازدواج پایدار و آسان و در نهایت کاهش طلاق های مختلف در کانون خانواده می باشد .

وی گفت : مدت زمان این طرح ۵ الی ۶ ماه است که در پنج مرحله شناسایی و ثبت نام ، ایجاد شبکه حامیان و همیاران خانواده ،شروع پکیج آموزشی ،ارائه خدمات تخصصی مشاوره و برگزاری اردوها و تفریحات آموزشی صورت می گیرد . 

 در پایان جلسه طرح آموزش پیش از ازدواج زندگی به رنگ خدا با حضور حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، نفیسه نخعی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ، مهدی قناد سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از اساتید و نمایندگان تام الاختیار در برنامه های ازدواج و مراکز مشاوره دستگاه های اجرایی رونمایی شد .

 

 

نظر شما