استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

بهره برداری از خانه جوان استان تا پایان دولت

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۲۸:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۶۳۱۹
استاندار خراسان جنوبی گفت: خانه جوان استان تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ حمید ملانوری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، خاطرنشان کرد: خانه جوان استان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، تا پایان دولت به بهره برداری می رسد ، تکمیل این پروژه با مدیریت استان و تجهیز آن به عهده وزارت ورزش و جوانان می باشد.
وی رونق کار در هر جامعه ای را وابسته به فعالیت های نیروهای باانگیزه ،توانمند و فعال خواند و گفت: اگر قرار است فعالیت ها به خوبی انجام شود، باید از ظرفیت جوانان به درستی استفاده گردد، لذا باید برنامه ریزی و بستر مناسب برای حضور جوانان در جامعه مهیا شود.
استاندار به نقش تأثیرگزار جوانان در جامعه اشاره کرد و تصریح نمود: نیروهای جوان و با انگیزه ، بخشی از کارشناسان و مدیران سیستم اداری را تشکیل داده اند و بخش دیگری از جوانان نیز در فعالیت های غیر اداری و در قالب نهادهای مدنی و اجتماعی مثل: سمن ها و... فعالیت می کنند که در جای خود ارزشمند است.
ملانوری ادامه داد: ما در حوزه مدیریتی و به نمایندگی از دولت وظیفه داریم، زمینه فعالیت نیروها را بر اساس علائق و ظرفیت هایشان مهیا نماییم و در این راستا در اولین روزهای دوران کاری خود در استان، تشکیل "شورای مشورتی جوانان" و "شورای مشورتی بانوان" را مطرح نمودم.
به گفته وی؛ شورای مشورتی بانوان راه اندازی شده و در حوزه جوانان نیز اسامی احصاء گشته و این شورا نیز در جلسه آتی ستاد ساماندهی امور جوانان راه اندازی خواهد شد.
استاندار از نقش جوانان در توسعه استان گفت و متذکر شد: جوانان عامل رونق کار و فعالیت در هر جامعه‌ای هستند و استفاده از انگیزه و فکر جوان می‌تواند موتور محرکه توسعه باشد.
ملانوری اظهار داشت:ستاد ساماندهی امور جوانان در سال جاری با شتاب بیشتری برگزار می شود.
وی به موارد مطرح شده در جلسه اشاره کرد و بیان داشت: موضوعات تسهیلات بانکی، مسکن ، پیگیری دبیرخانه اشتغال استان و... مصوب شده و در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد.
استاندار خاطر نشان کرد: در شورای اداری و شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شده که دستگاه ها باید برنامه های عملیاتی سال خود را با محوریت شعار سال یعنی؛ تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها انجام دهند، و ارزیابی ها نیز بر همین اساس صورت خواهد پذیرفت.
به گفته وی؛ گام دوم انقلاب، منشوری است که همه باید توان خود را بگذارند تا در چله دوم انقلاب این بیانیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) اجرایی گردد.
ملانوری به راه اندازی ستاد توسعه خاوران اشاره کرد و اذعان داشت: این ستاد در راستای پیگیری مباحث توسعه ای استان راه اندازی شده تا توسعه متوازن، پایدار و همه جانبه را در استان محقق نماید.
وی افزود: در این راستا سرمایه داران دارای اهلیت شناسایی می شوند تا سرمایه گذاری ها بر اساس ظرفیت های استان صورت پذیرد .
به گفته وی؛ در ادامه فعالیت های ستاد توسعه خاوران، طی چند ماه اخیر ۲ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه امضاء شده و اتفاقات خوبی در ماه های آینده در استان رقم خواهد خورد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز