رشد ۱۲۵ درصدی صدور اعتبار نامه تشکل های مردم نهاد جوانان خراسان جنوبی در سال ۹۹

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۶۴۰۰
رشد ۱۲۵ درصدی صدور اعتبار نامه تشکل های مردم نهاد جوانان خراسان جنوبی در سال ۹۹
نشست دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان با محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد .

به گزارش برنا خراسان جنوبی مهدی قناد سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان ضمن عرض خیر مقدم به معاون امور جوانان وزا‌رت ورزش و جوانان ، هیات همراه و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان گفت : بودجه سال ۱۴۰۰ مورد واکاوی قرار گرفت و مواردی که با حوزه جوانان احصا شد و برای هر یک از دستگاه های عضو ستاد تکلیف تعیین کردیم و امیدواریم مصوب شود که تمام دستگاه ها موظف شوند در خصوص توسعه مسکن و اشتغال جوانان و همین طور وام های ازدواج و فعالیت های دیگر، گزارشی را به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان ارسال کنند و ما به جد پیگیری خواهیم کرد .

وی افزود : سال ۹۹ برای امور جوانان یک سال پر از موفقیت بوده است و رتبه دوم کشوری را در بحث تحقق صدور اعتبار نامه ها در برنامه ششم توسعه ، یعنی به ازای هر ۵ هزار نفر جوانی که ما باید یک تشکل داشته باشیم ما به حد برنامه ششم توسعه رسیدیم و این موضوع بسیار خوبی است .

وی با بیان اینکه در تمامی شهرستان های استان سازمان های مردم نهاد فعال هستند افزود : سمن های استان خراسان جنوبی موفق شدند رتبه دوم کشوری جشنواره ملی جوان و مرزداری را که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد کسب کنند .

وی همچنین با بیان اینکه در مباحث ازدواج جایگاه بسیار خوبی داریم تصریح کرد : سمن بیت الزهرای طبس در چندین سال متوالی ، امسال هم موفق شد در جمع بیست و دو سازمان برتر مردم نهاد کشور قرار بگیرد.

مهدی قناد سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان گفت : ما در سال ۹۹ ، هجده تشکل را تاسیس کردیم که در نوع خودش بسیار بی سابقه بوده است و یک رشد ۱۲۵ درصدی نسبت به سال ۹۸ داشتیم.

وی افزود : یکی از کارهای بسیار خوبی که در استان خراسان جنوبی انجام گرفته است، امضای پروانه فعالیت تشکل ها با امضای استاندار ، رییس ستاد ساماندهی امور جوانان استان می باشد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز