فرماندار گرگان:

۳۰۰۰ نفر در گرگان اجرای فرآیند انتخابات را عهده دار هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۱۸۷۰۲۱
۳۰۰۰ نفر در گرگان اجرای فرآیند انتخابات را عهده دار هستند
فرماندار گرگان گفت: تعداد ۳۰۰۰ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان گرگان، کار اجرای فرآیند انتخابات را عهده دار هستند که از این تعداد ٣٠٠ نفر را بازرس و سر بازرس تشکیل می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد حمیدی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه مرکز استان در همایش آموزش و توجیهی بازرسان و سر بازرسان انتخابات اظهار کرد: شناخت شعب اخذ رای، حضور به موقع در محل رای گیری، نظارت و بازرسی اطراف و ورودی محل اخذ رای برای امحا کردن تبلیغات بجا مانده از هر کاندیدایی، همکاری با نمایندگان فرماندار و غیره از جمله انتظاراتی است که در وظایف بازرسان دیده می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: نمایندگان فرماندار باید با توجه به اصل بی طرفی در این انتخابات شرکت کرده و تا پایان مراحل انتخابات به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند.

به گفته فرماندار گرگان قطعاً تلاش شده تا نمایندگان فرماندار، ناظرین و سر بازرسین از معتمدترین، سرشناس ترین و خوشنام ترین افراد باشند.

فرماندار مرکز استان گفت: باید تلاش کنیم با امانت داری از آرای مردم، انتخاباتی سالم را برگزار کنیم زیرا مردم انتظار دارند اخذ رأی به خوبی انجام پذیرد.

وی تصریح کرد: تعداد ۳۰۰۰ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان گرگان، کار اجرای فرآیند انتخابات را عهده دار هستند که از این تعداد ٣٠٠ نفر را بازرس و سر بازرس تشکیل می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز