نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد؛

چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم در انتخابات

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۰:۲۵:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۷۵۵۷
چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم در انتخابات
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان در کمین نظام اسلامی هستند و اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، دست به اجرای نقشه‌های شوم خود در کشور خواهند زد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، خسروی اسفزار در حوزه علمیه خواهران بیرجند با اشاره به اینکه امروز مهم ترینچشم دشمنان به میزان مشارکت مردم در انتخابات مسئله پیش رو در ایران بحث انتخابات ۱۴۰۰ است که کمتر از سه هفته دیگر تا برگزاری آن باقی مانده است، گفت: در این زمینه طلاب هم مسئولیت شخصی و هم اجتماعی دارند که راهکارهای انتخاب اصلح در انتخابات را به جامعه بیان کنند و همه باید با یک هدف واحد تبلیغ کنند تا به نتیجه برسیم.

وی افزود: طلاب حوزه به عنوان مرزداران فرهنگی و معنوی در جامعه فعالیت دارند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات گفت: مبلغان در این ایام تبلیغات باید اهمیت شرکت در انتخابات را با یک وحدت رویه و یک برنامه درست برای مخاطبان روشن و تبیین کنند.

خسروی اسفزار با بیان اینکه بر روی انتخابات امسال باید بسیار جدی کار شود، افزود: همه نامزد‌های جبهه انقلاب باید به یک انسجام برای دفاع از یک نامزد برسند و این می‌تواند به نفع همه به خصوص کشور باشد.

وی با اشاره به نقش فضای مجازی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: محور انتخابات امسال بر مبنای حضور حداقلی و تبلیغات حداکثری در فضای مجازی است و از همه ستاد‌های انتخاباتی به جهت عدم برگزاری تجمعات تعهد گرفته شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تاکید بر اینکه شاخصه‌های نامزد اصلح را برای مردم بیان کنید، افزود: یکی از شاخصه‌های نامزد اصلح داشتن برنامه دقیق و منسجم برای حل مشکلات کشور است.

وی گفت: به مردم بگویید که دل به هر حرفی نبندند مگر اینکه کارشناسان آن برنامه را تایید کرده باشند و کارنامه نامزد‌های انتخاباتی را مورد بررسی قرار دهند و نامزد اصلح را با معیار‌های مدنظر مقام معظم رهبری بسنجند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز