نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

هر رای هوشمندانه و متعهدانه در سرنوشت کشور به صورت شفاف خود را بروز می دهد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۶:۰۴:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۸۳۴۵
هر رای هوشمندانه و متعهدانه در سرنوشت کشور به صورت شفاف خود را بروز می دهد
نماینده ولی وفقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات پرشور، سند مردم‌سالاری حاکمیت اسلامی و تبلور صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی است.

به گزارش برنا از اراک ، آیت‌الله  قربانعلی دری نجف‌آبادی  در نشست شورای اداری شهرستان تفرش، افزود: انتخابات پیش رو در عرصه ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، هر کدام برای تعیین خادمان مردم در سکانی مهم از کشتی انقلاب برگزار می‌شود و هر رای هوشمندانه و متعهدانه می‌تواند در سرنوشت کشور به صورت شفاف خود را بروز و ظهور دهد.
وی ادامه داد: یکی از مباحث مهم گفتمانی در ایام تبلیغات انتخابات این است که نامزدها در برنامه‌هایشان میزان پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب و ملت شریف ایران نشان دهند تا مردم به تکلیف خود در پای صندوق‌های رأی دقیق عمل کنند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: انتخابات نماد اتحاد در کشور است و نقش آفرینی در این صحنه سیاسی و اجتماعی نقش ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت کشور دارد، بنابراین تشریح دستاوردهای نظام‌اسلامی با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه و گسترش مشارکت در انتخابات باید برنامه اصلی دستگاه‌های دولتی باشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود به ۱۴ خرداد و سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: برقراری عدالت و تحقق حقوق شهروندی که زیربنای کرامت انسانی است در قیام و انقلاب بزرگ امام خمینی(ره) تجلی روشنی دارد.
وی بیان کرد: در سیره رفتار و شخصیت اجتماعی امام خمینی (ره)، بیداری، آگاهی و گام نهادن در مسیر نبوی و و پیروی از اولیاء خداوند به عنوان یک اصل، همواره مورد تاکید و محوریت قرار داشت و بعد از ایشان نیز مقام معظم رهبری به این مسایل مهم توجه کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: استواری و پایمردی امام راحل بر روی اصول و ارزش‌ها، یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در این شرایط سخت بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم و اگر این شرط لازم را رعایت کنیم می توانیم در مسیر امام و رسیدن به اهداف و آرمان های مقدس ایشان موفق باشیم.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی به زنده نگه داشتن یاد و سیره امام خمینی(ره) و شهدایی همچون شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: نتیجه حرکت در این مسیر پیروزی جبهه اسلام مقابل جبهه کفر است و اکنون این مهم در شکست‌های سنگین اسرائیل از مردم مظلوم فلسطین متجلی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز