رئیس ستاد انتخابات بوشهر خبر داد:

پیش بینی ۹۰۵ صندوق برای انتخابات شوراها در استان بوشهر

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۹۱۹۶
پیش بینی ۹۰۵ صندوق برای انتخابات شوراها در استان بوشهر
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از افزایش هفت درصدی تعداد شعب اخذ رأی شوراهای شهر و روستا خبر داد و گفت: ۹۰۵ صندوق برای انتخابات شوراها در استان بوشهر پیش‌بینی شده است.

به گزارش برنا؛ محمدتقی ایرانی، رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تلاش و برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد با حضور گسترده و پرشور مردم و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته است.

او با اشاره به تأمین اقلام بهداشتی در همه شعب و صندوق‌های اخذ رأی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با کمک و همراهی مردم شاهد برگزاری انتخابات باشکوه در کمال امنیت و سلامت بهداشتی خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر به تلاش رسانه‌های بیگانه و معاندان برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران حق قانونی خود را به تأخیر نخواهند انداخت و با این دسیسه‌ها اراده آنها سست نمی‌شود.

او بیان کرد: ۸۵۰ شعبه رأی‌گیری برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر پیش‌بینی شده و در مجموع ۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و… در برگزاری این انتخابات مشارکت دارند.

ایرانی با اشاره به فعالیت ۶۴۸ شعبه ثابت و ۲۰۲ شعبه سیار در استان بوشهر بیان کرد: ۹۰۵ شعبه و صندوق برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تعیین شده است.

او با اشاره به افزایش هفت درصدی تعداد شعب اخذ رأی شوراهای شهر و روستا در استان اضافه کرد: در استان بوشهر ۷۹۷ هزار نفر واجد شرایط رأی در انتخابات ۲۸ خرداد هستند که ۱۸ هزار و ۴۳۸ نفر آنان برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز