آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۵:۰۸
کد خبر: ۱۱۸۹۴۰۹
با ثبت دو مورد فوت جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی، تعداد فوتی‌های این بیماری در استان به ۹۰۲ نفر رسید.
به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۱۴ بیمار جدید شامل ۷ بستری و ۷ سرپایی شناسایی شدند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۸ مورد از بیرجند، ۲ مورد از قاین، ۱ مورد از درمیان، ۳ مورد از نهبندان بوده اند و از سایر شهرستان‌ها هم مورد جدیدی گزارش نشده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۶۸ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۷۳ نفر کرونا مثبتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از این تعداد ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۴ نفر نامساعد است.

مهدی زاده افزود: در شبانه روز گذشته ۴۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۳۷ بیمار شامل ۸ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.


وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۲۰ هزار و ۳۰۸ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: تا روز گذشته ۵۹ هزار و ۷ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۲۱ هزار و ۲۸۳ بیمار شد.
 

مهدی زاده گفت: با فوت دو نفر دیگر بر اثر کرونا در استان مجموع فوتی‌های کرونا در استان به ۹۰۲ نفر رسید.


وی افزود: در ادامه روند واکسیناسیون در خراسان جنوبی در شبانه روز گذشته در مجموع دریافت کنندگان نوبت اول واکسن کرونا در استان به ۴۲ هزار و ۵۹۱ نفر و مجموع دریافت کنندگان دو نوبت اول و دوم به ۵ هزار و ۲۶ نفر رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز