رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد:

دو محور رعایت قانون و اخلاق در صدر امورات مجریان انتخابات

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۰۷۳۳
دو محور رعایت قانون و اخلاق در صدر امورات مجریان انتخابات
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: مجریان انتخابات، دو محور رعایت قانون و اخلاق را در صدر امورات خود قرار دهند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ خوش خبر با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان سرایان خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات، ناظران و اعضای هیئت های بازرسی با رعایت قانون و اخلاق، امنیت و سلامت انتخابات را تضمین می کنند.
وی ادامه داد: توجه به این دو اصل خیلی مهم در خروجی انتخابات تأثیرگذار است.
به گفته وی؛ مهمترین پیامد آن نیز این است که مردم در جریان انتخابات، هزینه ای نمی پردازند و بازنده میدان هم ناراضی نخواهد بود.
رئیس ستاد انتخابات استان ، امنیت، معیشت، سلامت و انتخابات را از اولویت های برنامه های دولت عنوان کرد و گفت: به همه مدیران تکلیف شده، این برنامه های محوری را مورد توجه داشته باشند.
خوش خبر تصریح نمود: در همه انتخابات هایی که از بدو پیروزی انقلاب در کشور شکل گرفته، نامزدهای انتخاباتی، توده های مردم ، عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی، همه در کنار هم سلامت انتخابات را تضمین نموده اند.
وی ، مهمترین نتیجه انتخابات را جابه جایی قدرت برشمرد و متذکر شد: این جابه جایی قدرت اگر به پشتوانه حضور و همراهی حداکثری مردم باشد، قطعاً نتیجه بهتری به همراه دارد.
به گفته وی؛ هر کس در هر پست و سمت و جایگاهی باید به عنوان تریبون دار نظام برای حضور هر چه بیشتر مردم در عرصه انتخابات، تلاش کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز