مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان :

شمار واحدهای دارای حقوق معوق در استان مرکزی ۵۰ درصد کاهش یافت

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۹۸۸۸۴
شمار واحدهای دارای حقوق معوق در استان مرکزی ۵۰ درصد کاهش یافت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد واحدهای دارای حقوق معوق این استان در خردادماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل، ۵۰ درصد کاهش یافته است.

 به گزارش برنا از ارا‌ک ، سام دلیری ور گفتگو با برنا  افزود: تعداد شرکت‌های دارای حقوق معوق استان مرکزی در خردادماه پارسال به ۳۰ شرکت رسید که این مهم در خردادماه امسال به ۱۵ واحد کاهش یافته است. وی بیان کرد: تعداد کارگران دارای حقوق معوق استان مرکزی نیز در این مدت از سه هزار و ۲۱۸ نفر به ۷۳۷ نفر رسیده است که این بخش نیز با کاهش ۲۳ درصدی همراه شده است.

دلیری  ادامه داد: تعداد ماه‌های حقوق معوق کارگران این استان در خردادماه امسال با کاهش ۵۴ درصدی همراه شده و از ۱۰۷ ماه به ۵۸ ماه رسیده است.

وی اظهار داشت: در ۶ شهرستان آشتیان، خنداب، دلیجان، فراهان، کمیجان و محلات هیچ کارگر دارای حقوق معوق وجود ندارد و امید است در آینده نزدیک حقوق معوق کارگران استان مرکزی در سایر شهرستان‌ها نیز به صفر برسد.

او گفت: ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از اول تیرماه جاری آغاز شده و تا ۱۰ مردادماه امسال نیز ادامه دارد و انتظار است متقاضیان شرکت در این جشنواره تا مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام به آدرس اینترنتی karafarinanebartar.irویا karafarinanebartar.mcsls.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز