یک مسئول در شهرداری خبرداد:

فعالیت پارک بانوان اراک از سرگرفته شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۱۳۲۹
فعالیت پارک بانوان اراک از سرگرفته شد
مسئول بوستان بانوان کلانشهر اراک گفت: مجموعه تفریحی و ورزشی بانوان از نوروز امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌ بود که از امروز فعالیت آن با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفته شد.

به گزارش برنا از اراک ، نسرین مجیدی افزود: ساعت کار بوستان بانوان اراک از ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۰ و ۱۵ دقیقه ادامه دارد و روزهای تعطیل فعالیت ندارد.

وی اظهار داشت: گروه‌های مختلف بانوان ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ورزش صبحگاهی و در نوبت عصر هم ورزش عصرگاهی انجام می‌دهند.

مسئول بوستان بانوان اراک گفت: ادارات، نهادها و افرادی که تصمیم دارند از بوستان بانوان به‌صورت تیمی و گروهی استفاده کنند باید با مدیریت بوستان هماهنگی لازم را انجام دهند.

مجیدی افزود: چون ورود به بوستان با گشت و بازرسی از افراد انجام می شود لازم است کسانی که به‌صورت تیمی و دسته‌ای قصد ورود به این مجموعه را دارند قبل از ورود با بوستان هماهنگی داشته باشند.

وی اظهار داشت: ورود پسران بالای ۶ ساله به بوستان بانوان اراک ممنوع است و هنگام ورود بانوان هرگونه تجهیزات الکترونیکی، تبلت، گوشی تلفن همراه آنان در قفسه‌ای نگهداری و پس از اتمام فعالیت به آنان عودت می‌شود.

مسئول بوستان بانوان اراک گفت: سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اراک بسته ورزشی برای این مجموعه تدارک دیده تا بانوان در مدت زمان حضور در بوستان از آن استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز