فعالیت ۵ مرکز تخصصی مشاوره پیش از ازدواج در بوشهر

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۴۴۶۸
فعالیت ۵ مرکز تخصصی مشاوره پیش از ازدواج در بوشهر
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: یکی دیگر از رویکردهای عمده سازمانی وزارت ورزش و جوانان آگاه‌سازی جوانان پیش از ازدواج است که نزدیک به سه سال است که آغاز شده و در این زمینه تاکنون در استان بوشهر پنج مرکز تخصصی مشاوره پیش از ازدواج فعال شده است.

به گزارش برنا؛ حسین دهجان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: پارسال بوشهر در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان در میان سه استان برتر کشور قرار گرفت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: تامین کمک هزینه‌های ازدواج یکی از برنامه‌های مهم وزارت ورزش و جوانان در راستای حمایت از ازدواج به موقع جوانان است و در سال جاری تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد از تقاضاهای تسهیلات ازدواج در استان پرداخت شده است.

او اضافه کرد: زوج‌های با کمتر از ۲۵ سال سن  ۱۰۰ میلیون تومان و بیش از این سن هر یک ۷۵ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای عمده سازمانی وزارت ورزش و جوانان آگاه‌سازی جوانان پیش از ازدواج است که نزدیک به سه سال است که آغاز شده و در این زمینه تاکنون در استان بوشهر پنج مرکز تخصصی مشاوره پیش از ازدواج فعال شده است.

دهجان با بیان اینکه ازدواجی که آگاهانه صورت نگیرد به شکست می‌انجامد، اظهار کرد: حتی مسائل مادی، مالی و زیر ساختی در درجه‌ای پس از آن قرار می‌گیرد و ازدواج آگاهانه در موفقیت و ماندگاری زندگی مشترک نقشی حیاتی دارد.

اوافزود: در این مراکز تخصصی، زوج‌هایی که از سوی اداره کل ورزش  جوانان معرفی می‌شوند و یا خودشان به طور مستقیم مراجعه کنند مشاوره رایگان ارائه می‌شود و حمایت مالی آن را این اداره کل به عهده دارد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با اینکه در این زمینه تاکید بر آگاه‌سازی پیش از ازدواج است، اما در صورت بروز مشکل در زندگی زوجین جوان و نیاز به مشاوره، این خدمت به آنها ارائه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز