افزایش گرما و هوای شرجی در بوشهر

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۵۵۴۵
افزایش گرما و هوای شرجی در بوشهر
بر اساس پیش بینی هواشناسی بوشهر با جنوبی شدن جریانات جوی از فردا، دما و رطوبت در استان افزایش می‌یابد.

به گزارش برنا؛ هادی سالاری، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز به سبب وزش باد‌های شمال غربی، دریا تا حدودی در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان متلاطم است.

هادی سالاری افزود:پیش‌بینی می‌شود از فردا تا اواخر هفته با وزش باد‌های جنوبی، شاهد افزایش شرجی و رطوبت هوا در استان خواهیم بود، ضمن اینکه وقوع مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان است.

او با اشاره به وضعیت جوی و دریایی استان در ۲۴ ساعت آینده گفت: آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در ساعاتی وزش باد گاهی گردوخاک و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی بوشهر عنوان کرد: جهت وزش باد در قسمت‌های شمالی و مرکزی بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در قسمت‌های جنوبی بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر و فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

سالاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۵۲ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۰۰، جزر دوم ساعت ۱۷:۴۳ و مد دوم ۲۳:۵۸ دقیقه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز