نجمه خدمتی با بدرقه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی راهی المپیک شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۹:۴۶
کد خبر: ۱۲۰۸۲۲۹
نجمه خدمتی با بدرقه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی راهی المپیک شد
عصر امروز حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، با حضور در فدراسیون تیراندازی با نجمه خدمتی بانوی المپیکی استان دیدار و گفتگو کرد..

به گزارش برنا خراسان جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم استاندار خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: خانم خدمتی با توجه به تجربه یک دوره حضور در المپیک ، سطح آمادگی خوب با تمرینات فشرده و کسب تجربه ای اخیر در مسابقات جهانی بتواند در آوردگاه المپیک افتخار آفرینی کند. کاروان ورزشی ایران متشکل از ۶۶ نفر ورزشکار که در ۱۷ رشته سهمیه حضور در بازی‌های را به دست آورده‌اند. اولین سهمیه ورزش ایران برای این دوره بازی‌های المپیک اردیبهشت ماه دو سال پیش توسط نجمه خدمتی به دست آمد.

این تیرانداز کشورمان از حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ چین و کسب جایگاه پنجم در مرحله فینال این رقابت‌ها، اولین سهمیه المپیکی ورزش ایران برای بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو را از آن خود کرد. ضمنا نجمه خدمتی تجربه یک دوره حضور در المپیک دارد که امیدواریم با توکل بر خدا،دعای خیر مردم، آرامش، بروز توانمندی ها و تکرار رکورد های گذشته بتواند در این آوردگاه افتخار آفرینی کند.

نجمه خدمتی در دو ماده میکس و سه وضعیت به پشت خط آتش خواهد رفت. در پایان این دیدار و در آستانه اعزام به مهمترین آوردگاه ورزشی جهان، برای ایجاد روحیه و انگیزه ای مضاعف هدیه ای توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان به نجمه خدمتی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز