خانه دار شدن ایتام بهزیستی کرمانشاه

۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۴:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۸۹۴۷
خانه دار شدن ایتام بهزیستی کرمانشاه
معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه از ساخت منزل مسکونی برای ایتام زیر پوشش این نهاد حمایتی خبر داد و گفت: سهم استان کرمانشاه در این طرح 20 نفر است.

به گزارش برنا؛ زهره شریفی، معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده، ایتام(کودکانی که پدران آن‌ها فوت کرده است) فاقد مسکن واجد شرایط تحت پوشش بهزیستی در سطح استان از تسهیلات ساخت مسکن بهرمند می‌شوند.

او سهم استان کرمانشاه در این طرح را ۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون ۹ مورد شناسایی شده است و ۱۱ مورد جای خالی داریم.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به مبالغی که بدین منظور در نظر گرفته شده است، گفت: ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض از سوی بهزیستی، ۲۵ میلیون تومان بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان هم تسهیلات کم‌بهره از سوی بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.

او از زنان سرپرست خانوار در روستاها که دارای زمین هستند خواست برای استفاده از این فرصت حتما به اداره بهزیستی محل زندگی خود مراجعه کنند.

شریفی در خصوص ساخت مسکن محرومین برای روستائیانی که زمین دارند و زیرپوشش سازمان بهزیستی هستند، گفت: مبلغ ۵۰ میلیون تومان بلاعوض سازمان بهزیستی و مبلغ ۳۰ میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن پرداخت می‌کند.

او تصریح کرد: علاوه بر بحث تامین مسکن و واگذاری مسکن، خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی می‌توانند برای یک‌بار از معاوفیت‌هایی در زمینه انشعبات آب، برق و گاز بهره‌مند شوند.

این مسؤول در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی حال حاضر و بحث ودیعه مسکن خانوارهای زیر پوشش این نهاد حمایتی، گفت: در بحث ودیعه مسکن با همکاری خوب بانک‌ها بیش از ۱۵۰ مورد تسهیلات پرداخت شده و بهزیستی هم ۲۸۳ میلیون تومان پرداخت بلاعوض در این راستا داشته است.

شریفی از خیران نوعدوست استان خواست، برای پرداخت ودیعه مسکن خانوارهای زیر پوشش بهزیستی پای کار بیایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز