استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

رونق گرفتن معابر مرزی دوکوهانه و گلورده تا یک ماه آینده

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۸:۰۹
کد خبر: ۱۲۵۴۱۹۲
رونق گرفتن معابر مرزی دوکوهانه و گلورده تا یک ماه آینده
استاندار خراسان جنوبی گفت: معابر مرزی دوکوهانه و گلورده، تا یک ماه آینده فعال می شوند

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در گفتگوی با خبرنگار صدا و سیما خاطر نشان کرد: خراسان‌ جنوبی در شهرستان های زیرکوه، نهبندان، درمیان و سربیشه گذرگاه مرزی دارد.

وی ادامه داد:با توجه به اتفاقات اخیر کشور افغانستان این احتمال وجود داشت که مرز ماهیرود هم تعطیل شود، اما با برنامه ریزی هایی که صورت گرفت، شرایط به خوبی مدیریت شد و ماهیرود حتی یک روز هم غیرفعال نبود.

استاندار اظهار داشت: در زمان استقرار دولت قبلی افغانستان، پیگیری های زیادی صورت گرفت و تلاش شد که هر چهار معبر مرزی استان فعال شوند.

ملانوری با تأکید بر این که در حال حاضر مرز یزدان در قالب خرده فروشی فعال است، تصریح نمود: روزانه ۸ تا ۱۰ کامیون کالا از مرز یزدان جابه جا می شود و وضعیت تردد کامیون ها نشان می دهد شرایط در حال توسعه است.

وی تأکید کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفته، ظرف یکی دو هفته آینده، مبادلات خرده فروشی در دوکوهانه نهبندان هم آغاز می شود.

به گفته وی؛ در نتیجه رایزنی هایی که صورت گرفت و نشست هایی که بین تجار ما و کشور افغانستان انجام شد، ظرف یک ماه آینده شاهد فعالیت در گذر مرزی میل ۷۳ یا همان گلورده خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز