استاندار مرکزی:

راهبرد مهم استانداری حمایت از تولید است

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۵۸۳۷۰
راهبرد مهم استانداری حمایت از تولید است
استاندار مرکزی گفت: حمایت از تولید و کارآفرینی برنامه‌ و راهبرد مهم استانداری این استان است.

به گزارش برنا از اراک، فرزاد مخلص الائمه در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز استان مرکزی که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، افزود: در حوزه اقتصاد نه تنها اولویت بلکه ماموریت استانداری این استان حمایت از تولید است و ماموریتی که ریاست جمهوری در ابلاغیه خود نیز امر کرده‌اند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر تکلیف آحاد جامعه را حمایت از تولید عنوان فرمودند و امید است با کمک بدنه مدیریتی استان مرکزی، همکاری مسئولان ارشد ملی و کمک نخبگان این مهم در استان محقق شود.

استاندار مرکزی گفت: برنامه‌ای که برای خدمت به مردم این استان به هیات وزیران ارایه شد تحت عنوان سند راهبردی حکمرانی استان است که این سند برنامه محور بوده و با نگاه مسئله محور موضوعات و مسائل استان دنبال می شود.

مخلص الائمه افزود: در این سند هفت محور اصلی از جمله مسائل اقتصادی، زیست محیطی، فرهنگی و توسعه مدیریت استان مرکزی دنبال می‌شود.

وی خیران مدرسه ساز را از ظرفیت‌های ارزشمند استان مرکزی و کشور دانست و گفت: استانداری این استان با بهره گیری از ظرفیت‌های مالی قانونی و سایر ظرفیت‌های غیر مالی بر اساس قانون از آمادگی کامل برای حمایت از خیران مدرسه ساز برخوردار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز