حفظ و ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه مدیریت سرزمین آفتاب است

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۲۶۴۹۷۷
حفظ و ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه مدیریت سرزمین آفتاب است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اشتغال مهمترین خواسته مردم از مسئولان است و مدیریت ارشد استان تمام تلاش خود را برای حل این مشکل به‌کار گرفته است.

به گزارش برنا از اراک، بهروز اکرمی در ارتباط تلفنی با شهروندان استان مرکزی در سامد، افزود: حفظ و ایجاد اشتغال مهمترین دغدغه مدیریت سرزمین آفتاب است و برنامه‌ریزی‌های مدونی در حل این مشکل تدوین شده است.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های رسیدن به اشتغال و توسعه اقتصادی، تعامل بین بخش‌های دولتی و خصوصی است و تقویت این امر مهم نیازمند توجه ویژه مسئولان بخش‌های مختلف استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: استقرار بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی در این استان ظرفیت ارزشمندی در راستای حل مشکل اشتغال جوانان است و باید با برنامه‌ریزی صحیح به‌کارگیری تمامی ظرفیت این واحدها در دستور کار قرار گرفته تا از این منظر بتوان گام بلندی برای حل مشکل اشتغال برداشت.

اکرمی بیان کرد: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سامد و آشنایی و تلاش برای حل مشکلات مردم تاکید جدی مقام عالی دولت در استان است و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مشکلات مطرح شده در ارتباط تلفنی مردم با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی مرکزی ثبت شده و تا حصول نتیجه از سوی بازرسی استانداری پیگیری و نتیجه به مخاطبان اعلام می‌شود.

انتهای پیام

 

نظر شما