آیت الله دری نجف آبادی : کشاورزان گنجینه‌های خدا در زمین هستند

۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۴:۲۴
کد خبر: ۱۲۸۰۵۷۵
آیت الله دری نجف آبادی : کشاورزان گنجینه‌های خدا در زمین هستند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: طرف‌های غربی در مذاکرات وین باید حق قانونی ملت ایران را به رسمیت بشناسند.

به گزارش برنا از اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: امید است مذاکرات نتایج خوبی داشته باشد و طرف ایرانی موفقیت‌هایی را کسب کند و آرامش حکیمانه در این دور مذاکرات حاکم باشد.

وی در ادامه با یادآوری توسعه صادرات اظهار داشت: باید استانداردهای صادراتی کالاهای داخلی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه اراک گفت: در صورت کم توجهی به رعایت استاندارد کشورها، بهانه به دشمنان داده می‌شود تا تولیدات کشور را دچار آسیب کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در بخشی از سخنانش به واقعه ۹ دی اشاره کرد و افزود: در مسیر فتنه ۸۸ جریان‌های انحرافی شکل گرفت اما با درایت رهبری و هوشیاری مردم بی‌نتیجه ماند.

وی اظهار داشت: دشمنان در فتنه ۸۸ به طمع افتادند و تلاش کردند از وضعیت به وجود آمده به نفع خود بهره برداری کنند اما در این رویداد تاریخی برخی تلاش کردند نسبت به نتایج انتخابات اعتراض کنند هرچند این اختلاف ربطی به سایر کشورها و دشمنان نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اساس و بنای جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون بر تقلب نبوده و این بزرگترین اتهام واهی بود که در جریان روند انتخابات ایجاد شد.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه افزود: سالگرد شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت یادآوری رشادت شهدای بزرگوار است و باید یاد آنان گرامی داشته شود.

وی با یادآوری روز کشاورز نیز گفت: کشاورزان گنجینه‌های خدا در زمین هستند که بهترین عبادت بعد از سایر نیایش ها، کار کشاورزان و تولید محصولات کشاورزی و آبادانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز