توضیحات پلیس درباره بازداشت یک زن در سد لتیان

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۳۲۶۶۳۹
توضیحات پلیس درباره بازداشت یک زن در سد لتیان
معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ گفت: شیوه دستگیری عوامل انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سد لتیان برخلاف آموزه های پلیس بوده و مورد تأیید نیست و در این خصوص برابر مقررات و ضوابط موضوع تحت رسیدگی بوده و مراحل قانونی خود را طی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ درباره تصاویر منتشر شده خانمی که در منطقه سد لتیان توسط ماموران کلانتری دستگیر شد، توضیحاتی ارائه کرد و اظهار کرد: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور رسیدگی فوری به این ماجرا را صادر کرد.

وی افزود: در این حادثه عوامل انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سد لتیان به لحاظ حرکات مخاطره آمیز به سرنشینان خودرو مظنون و دستور ایست صـادر کردند، ولی آنها بدون توجه به فرمان پلیس از صحنه متواری می­شوند.

معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: دو خانم سرنشین خودرو، پس از دستگیری و موقع دلالت به مقر انتظامی، در برابر ماموران مقاومت نموده و موجب بروز چنین حادثه شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از داخل خودرو توقیف شده، مقادیری مواد مخدر از نوع گراس کشف و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شد.

سرهنگ مرادی در خاتمه گفت: شیوه دستگیری نامبردگان برخلاف آموزه های پلیس بوده و مورد تأیید نیست و در این خصوص برابر مقررات و ضوابط موضوع تحت رسیدگی بوده و مراحل قانونی خود را طی می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز