جواد قناعت: تکمیل پروژه های نیمه تمام به طور ویژه در دستور کار است

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۳:۵۸
کد خبر: ۱۳۲۶۹۷۹
جواد قناعت: تکمیل پروژه های نیمه تمام به طور ویژه در دستور کار است
استاندار خراسان جنوبی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام به طور ویژه در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت با بیان این مطلب در جلسه دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت موضوع و جلوگیری از هدررفت سرمایه ها و منابع مالی، اتمام و بهره برداری هر چه سریعتر پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی قرار دارد.
وی ادامه داد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در سطح استان از نکات تأکیدی می باشد.
استاندار تصریح نمود: با عنایت به رویکرد دولت و توجه ویژه رئیس جمهور به مناطق محروم، توسعه خدمات در منطقه های کمتر برخوردار، مورد تأکید ما در استان نیز می باشد.
قناعت با بیان این که راه اندازی مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شمال شهر، اقدامی ارزنده است، متذکر شد: با عنایت به جامعه هدف گسترده ای که از برنامه های این مرکز منتفع می شوند، تکمیل این پروژه باید شتاب بگیرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار به تشریح اقدامات و برنامه های این حوزه فرهنگی، هنری پرداخت و گفت: کودکان و نوجوانان و فعالان کانون پرورش فکری در سطح استان، طی چند سال اخیر، موفق به کسب ۱۸۰ رتبه بین المللی، کشوری و منطقه ای شده اند.
حمیدی با تأکید بر این که کانون ۶۲ فعالیت فرهنگی، ادبی، دینی، مذهبی و هنری را در دستور کار دارد، تصریح نمود: جهاد تبیین، آموزش مهارت های زندگی، توجه به شخصیت های ملی و مذهبی، تربیت دینی و استفاده کیفی حداکثری از فرصت اوقات فراغت از مهمترین حوزه های فعالیتی کانون می باشد که در قالب کتاب محوری ارائه می شود.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی ساختمان مرکز شماره ۴ کانون در مهرشهر بیرجند، خاطرنشان کرد: این مرکز که در سال ۹۵ کلنگ زنی شده، با زیربنای ۷۰۲ مترمربع در دوطبقه و در زمینی به مساحت هزار و ۷۶۵ مترمربع در حال احداث است.
به گفته وی؛ بهره برداری از این پروژه، می تواند در غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان منطقه مهرشهر مؤثر باشد.

انتهای پیام

نظر شما