راه اندازی پنل اختصاصی سمن های استان قم در خبرگزاری برنا

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۱:۱۰
کد خبر: ۸۶۰۹۴۹
راه اندازی پنل اختصاصی سمن های استان قم در خبرگزاری برنا
بر اساس نظر مدیرعامل خبرگزاری برنا و هماهنگی های صورت گرفته، پنل اختصاصی سمن های استان قم در خبرگزاری برنا راه اندازی می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این پنل ویژه سازمان های مردم نهاد بوده تا بتوانند از طریق آن در انعکاس اخبار سمن ها کوشیده و در زمینه اطلاع رسانی فعالانه تر عمل کنند.
 
دوره توانمندسازی ویژه سرپرستان خبرگزاری برنا و سازمان های مردم نهاد به میزبانی استان همدان برگزار شد که در این دوره بر گسترش اطلاع رسانی و انعکاس اخبار جوانان و سازمان های مردم نهاد در خبرگزاری برنا تاکید شد.
 
دانیال اناری عضو مجمع استانی سمن های استان قم و رابط خبری سازمان های مردم نهاد در خصوص این دوره گفت: توفیق شد تا در عرصه ای دیگر و در کنار خادمین جوانان به عنوان مسئول بخش خبرهای سمن های جوان قم در کنار سرپرست خبرگزاری برنا در قم و معاون امور فرهنگی و جوانان استان قم در نشست همدان شرکت کنیم .
 
وی افزود: در نشست وظیفه جمع آوری خبر های سمن ها به نمایندگان سمن ها محول شد که با نظارت سرپرستان استانی خبرهای تشکل های جوانان در صفحه ویژه خبرهای سمن ها که جدیدا با تدبیر مدیران ارشد خبرگزاری برنا ایجاد شده منتشر شود.
 
اناری ابزار داشت: هدف از ایجاد این صفحه , انتشار فعالیت های سمن ها و افزایش اطلاع عموم مردم و مسئولین از زحمات، خدمات و توانمندی سمن ها است که مشارکت حداکثری سمن ها را طلب می کند.
 
سید مهدی حسینی سرپرست خبرگزاری برنا در استان قم نیز در خصوص راه اندازی این پنل تخصصی گفت: با همکاری معاونت امور جوانان استان قم، دوره های اولیه خبرنویسی ویژه سازمان های مردم نهاد برگزار و پس از این دوره پنل های اختصاصی واگذار می شود.
 
وی بیان داشت: خبرگزاری برنا همواره در انعکاس اخبار حوزه جوانان تاکید دارد و از این رو از جوانان و سازمان های مردم نهاد، می خواهیم از این فرصت پیش آمده استفاده و در معرفی فعالیت های خود به مردم اهتمام داشته باشند.
 
وی گفت: در پایان ضمن عرض تبریک به جامعه خبری استان قم در کسب رتبه استان برتر در خبرگزاری برنا که نتیجه زحمات خالصانه جوان قمی سید مهدی حسینی است , یادآور می شویم که با همکاری و همدلی و همراهی دبیران محترم سمن های قم قطعا در عرصه انتشار خبرهای سمن ها نیز استان قم رتبه های عالی را کسب خواهد کرد.
 
نظر شما