راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع:

۹۵درصد خدمات شرکت آبفار استان زنجان غیرحضوری است

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۷:۳۸
کد خبر: ۸۷۰۳۲۹
۹۵درصد خدمات شرکت آبفار استان زنجان غیرحضوری است
پاسخگویی به سامانه 1523(سامانه حوادث) نیز تحت نظارت میز خدمت قرار دارد، یادآور شد: مشترکین محترم روستایی می توانند در صورت بروز هرگونه حادثه اعم از شکستگی، قطعی آب و ... با سامانه شبانه روزی 1523 تماس و حادثه را اعلام نمایند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رضا کابلی با اشاره به اینکه 95 درصد مراجعین ما مشترکین روستایی می باشند، تصریح کرد: با تشکیل میز خدمت سعی گردیده تا حدامکان از رفت و آمد غیرضروری و حضور فیزیکی ارباب رجوع در دریافت ارائه خدمات کاسته شود و ارائه خدمات به سوی الکترونیکی سوق داده شود.

وی گفت: راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، خدمتی شایسته به روستاییان و مراجعین می باشد و با برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توان راه های ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولین جهت رفع مشکلات ایجاد کرد.

این مقام مسئول افزود : جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف مسئولین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان است که مستقیما با مردم و مراجعین سر و کار دارند.

کابلی خاطرنشان ساخت: ارائه خدمات به‌­موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایت­‌مندی آنان از اهداف مهم شرکت آبفار می باشد.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به سامانه 1523(سامانه حوادث) نیز تحت نظارت میز خدمت قرار دارد، یادآور شد: مشترکین محترم روستایی می توانند در صورت بروز هرگونه حادثه اعم از شکستگی، قطعی آب و ... با سامانه شبانه روزی 1523 تماس و حادثه را اعلام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز