به میزبانی تهران صورت گرفت؛

دو نشان نقره و برنز سهم تیم کردستان در لیگ کاراته وان کشور

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۴:۳۰:۴۱
کد خبر: ۸۷۳۴۶۱
دو نشان نقره و برنز سهم تیم کردستان در لیگ کاراته وان کشور
تیم دختران کردستان در اولین مرحله لیگ کاراته وان کشور توانستند دو مدال نقره و برنز را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ اولین مرحله لیگ کاراته وان دختران ایران با حضور استان های سراسر کشور از روز چهارشنبه 26 تیر به میزبانی تهران آغاز شد و شامگاه روز جمعه 28 تیرماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها که سه روز به طول انجامید یک هزار و 816 کاراته کا در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در اوزان مختلف در سالن شهید افراسیابی شهر تهران با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

تیم کردستان با 48 ورزشکار در رده های سنی مختلف در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست دو نشان نقره و دو مدال برنز را کسب کند.

در نتایج انفرادی بخش کومیته رده سنی نونهالان وزن 52+ کیلوگرم این رقابت ها الینا صفاجو از سمنان جایگاه نخست را کسب کرد، مورا امجدی از کردستان دوم شد و آناهیتا جمشیدی از ایلام و پریا علیزاده از مازندران مشترکا سوم شدند.

در نتایج انفرادی وزن 53- کیلوگرم رده سنی جوانان جوانا رسولی به نمایندگی از کردستان موفق شد مقام دوم و نشان نقره را کسب کند.

همچنین در رده سنی امید اوزان 55- و 68- کیلوگرم به ترتیب فاطمه ساعدی و آیدا ساعدموچشی دو نشان برنز را برای تیم کردستان کسب کردند.

گفتنی است، سرپرستی تیم کاراته دختران کردستانی در این رقابت ها بر عهده بهنوش قاسمی بود و بهارحسینی مربیگری این تیم را برعهده داشت.

 

نظر شما