استاندار زنجان؛

تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس زنجان نیازمند جذب اعتبار است

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۳:۳۴
کد خبر: ۸۷۶۰۹۳
تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس زنجان نیازمند جذب اعتبار است
استاندار زنجان گفت: اگر عزم جدی وجود داشته باشد پیشرفت مطلوبی در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان حاصل می شود و در ادامه نیز می‌توان با ارائه گزارش پیشرفت به سازمان‌های مرکزی از طریق آن‌ها پیگیر جذب اعتبارات بعدی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار داشت: با توجه به اینکه به‌رغم گذشت زمان زیادی از کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، این پروژه به اتمام نرسیده، ضروری است کمیته‌ای با حضور دستگاه‌های مرتبط تشکیل و با تفکیک وظایف، سهم هر یک از دستگاه‌ها برای تکمیل این پروژه مشخص شود.

مقام عالی استان ادامه داد: این کمیته با حضور مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن، شهرداری، ارتش، معاونت عمرانی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های مرتبط و به ریاست معاون سیاسی استاندار تشکیل شده و ظرف یک هفته آینده، تفکیک وظایف و سهم هر یک از دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت بخش خصوصی استان به صورت دقیق در پیشرفت این پروژه مشخص و ارائه شود تا با تقسیم‌بندی تکالیف نسبت به تکمیل پروژه اقدام شود.

وی با بیان اینکه اساس کار این است که این پروژه به نتیجه برسد، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه اعتبارات قابل توجهی برای تکمیل این پروژه نیاز است، جلسات کمیته باید به صورت منظم و عملیاتی تشکیل شده و مراحل ادامه کار، اولویت‌بندی و مرحله‌بندی شود.

استاندار زنجان افزود: این مرکز، یکی از پروژه‌هایی است که در برنامه بازدید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به استان زنجان قرار دارد.

گفتنی است، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس زنجان در سال ۸۹ در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با پنج هزار و ۳۰۰ مترمربع زیربنا در منطقه گاوازنگ (ائل داغی) کلنگ‌زنی شده اما به دلایل مختلف از جمله نبود اعتبارات با گذشت ۹ سال تنها ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز