طی یک سال گذشته صورت گرفت؛

صدور ۲۰۰ پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان سمنان

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۰:۴۴:۴۵
کد خبر: ۸۷۶۶۰۲
صدور ۲۰۰ پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان سمنان
معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت ، طی یکسال گذشته ، 200 پروانه بهره برداری در بخش صنعت استان سمنان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فرامرز محبوبی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای تیرماه سال گذشته برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر یکصد و نه هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود 66هزار نفر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ، 2660 مجوز صنعتی در استان صادر شده است گفت ، 200 واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و 2460 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

معاون تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در یکسال گذشته واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری حدود هشت هزار میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال حدود 3400 نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

فرامرز محبوبی با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان اظهار داشت: تا کنون 2041 واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود 54هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از 53هزار نفر در استان شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز