امروز رخ داد؛

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال ۹۸ و نیز جلسه شورای ورزش همگانی استان به ریاست استاندار سمنان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۸:۲۳:۲۰
کد خبر: ۸۷۷۰۳۸
دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال ۹۸ و نیز جلسه شورای ورزش همگانی استان به ریاست استاندار سمنان برگزار شد
دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال 98 و نیز جلسه شورای ورزش همگانی استان به ریاست علیرضا آشناگر، استاندار سمنان و با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی عضو ستاد در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال 98 و نیز جلسه شورای ورزش همگانی استان به ریاست علیرضا آشناگر، استاندار سمنان و با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی عضو ستاد در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

در این جلسه دو ساعته، دو دستور جلسه مرتبط با ستاد ساماندهی امور جوانان استان با موضوعات «ارائه برنامه های هفته ازدواج مطابق مصوبات ستاد ملی ساماندهی امور جوانان» و نیز «ارائه گزارش اقدامات صورت پذیرفته پیرامون اوقات فراغت 98» طرح شد.

 در ابتدای جلسه مجتبی جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان ضمن خوش آمدگویی به رئیس و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان، به قرائت دستور جلسه پرداخته و در ادامه مصطفی مرادی، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان گزارشی در خصوص مهمترین برنامه های آتی استان در هفته ازدواج ارائه کرد. ایشان بیان داشت، با توجه به در پیش بودن پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، امسال از تاریخ 12 لغایت 18 مردادماه، هفته ازدواج نام گزاری شده و مطابق با مصوبات ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، اداره کل ورزش و جوانان با هم افزایی سایر دستگاه های اجرایی استان برنامه های متنوعی را در این هفته اجرا خواهند کرد. شاخص ترین برنامه های این هفته شامل برگزاری جشن پیوند آسمانی در مرکز استان و شهرستان های تابعه، تهیه و توزیع فلش کارت ریحانه، روایت گری و نقالی پیوند مبارک حضرت علی (ع) حضرت زهرا (س)، توزیع لوح فشرده آوای زندگی، پخش مستند «همین نزدیکی» از سیمای استان، دوره آموزشی ویژه کارمندان مجرد دستگاه های اجرایی، فراخوان حمایت از طرح های بدیع سمن های جوانان به مناسبت هفته ازدواج و ... خواهد بود.

در ادامه مدیران دستگاه های اجرایی به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه های هفته ازدواج و تحلیل وضعیت ازدواج و طلاق در استان سمنان پرداختند. همچنین در راستای دومین دستور جلسه گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته پیرامون برنامه های اوقات فراغت در سال 98 ارائه شد.

مجتبی جانعلی، مدیر کل ورزش و جوانان در راستای دستور جلسه شورای ورزش همگانی استان با عنوان «برگزاری بزرگترین جشنواره فرهنگی ورزشی استان سمنان به مناسبت هفته  دولت» بیان داشت این رویداد فرهنگی ورزشی از تاریخ 1 لغایت 4 شهریور ماه در سمنان برگزار خواهد شد که نیازمند همکاری و مشارکت مجدانه همه دستگاه های اجرایی استان در این خصوص است. ایشان در انتها نیز به مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران استان در مسابقات جهانی و بین امللی اخیر اشاره کرد.  

در انتهای جلسه علیرضا آشناگر، استاندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با اشاره به اهمیت هفته ازدواج و برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته، به بیان وضعیت ازدواج و طلاق در استان پرداخته و بر افزایش فرصت های شغلی در استان به عنوان عامل مهی در افزایش رغبت جوانان به ازدواج تاکید کرد. ایشان هدف گذاری افزایش نرخ ازدواج و کاهش نرخ طلاق در استان را نیازمند بسیج عمومی همه دستگاه های اجرایی استان در این امر دانست.

همچنین ایشان بر اهمیت گرامی داشت هفته دولت و برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی به همت اداره کل ورزش و جوانان و مشارکت سایر دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و بیان داشت از قهرمانان ورزشی استان سمنان تقدیر و قدردانی به عمل آید.

خبرنگار و عکاس: آسیه السادات طباطبایی

435815724_121136

464014771_34421

447813725_232361 (1)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز