معاون اقتصادی استاندار:

بازارچه های محلی، یکی از مراکز سود آور و تقویت کننده اقتصاد شهرستان هاست

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۰:۴۹
کد خبر: ۸۸۰۳۷۹
بازارچه های محلی، یکی از مراکز سود آور و تقویت کننده اقتصاد شهرستان هاست
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت:ایجاد و راه اندازی بازارچه های محلی، می تواند به تقویت و توسعه هر شهرستان کمک شایانی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ دکتر حشمت الله عسگری، در جلسه هماهنگی راه اندازی بازارچه های صنایع دستی و محصولات محلی در ورودی و خروجی شهرستان های استان، گفت: بر طبق آمار سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر مسافر از محور ارتباطی اصلی استان عبور می کنند که نیاز است از این ظرفیت به صورت مطلوب و مناسب استفاده شود.
وی اضافه کرد: بر طبق گزارشات، عدم وجود مکان های استراحتگاهی موقت و دائم در راه های ارتباطی استان یکی از عوامل اصلی و مهم تصادفات در محور اصلی ارتباطی استان( کریدور شرق به غرب و بالعکس در محدوده استان) است.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه راه اندازی بازارچه های صنایع دستی و محصولات شهرستان ها با رویکرد ایجاد فضای مفرح و با نشاط و ارائه خدمات رفاهی به مسافران با هدف رفع خستگی، بسیار ضروری است، خاطر نشان کرد: فرماندارن و شهرداران در جهت راه اندازی بازارچه های مذکور و استراحتگاه در ورودی و خروجی شهر ها به صورت جهادی اقدام ‌کنند.
وی تصریح کرد: انجام موفق این ‌مهم یک روحیه جهادی نیاز دارد و ما آمادگی داریم با تلاش ویژه فرمانداران و آغاز روند اجرایی آن در شهرستان ها، وارد مراحل فراخوان و جذب سرمایه گذار برای تسریع در احداث و راه اندازی این مراکز شویم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در پایان گفت: راه اندازی این بازارچه ها در راستای اجرای قانون بهبود فضای کسب و کار، امری ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز