سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان در شهرک شیلاتی گناوه

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۳:۰۱
کد خبر: ۸۸۰۹۶۱
سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان در شهرک شیلاتی گناوه
۳۵۰ میلیارد تومان در شهرک شیلاتی رودشور بخش ریگ شهرستان گناوه که طرح ایجاد آن در سفر اسفندماه ۹۷ رئیس جمهوری به استان بوشهر توسط وزیر جهاد کشاورزی اعلام شد با مشارکت بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش گروه استان های برنا؛ استاندار بوشهر در بازدید از مجتمع پرورش میگوی رودشور شمالی بخش ریگ گناوه گفت: این شهرک از بزرگترین شهرک‌های شیلاتی کشور است که دولت در حوزه تامین برق و زیرساخت‌ها قرار است کمک کند.

عبدالکریم گراوند افزود: عملیات اجرایی این طرح شروع و باجدیت ادامه دارد که ظرفیت تولید ۱۶ هزار تن تولید را پس از تکمیل دارد و در حوزه اشتغال و تولید برای استان یک شهرک موثر خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش خصوصی با جدیت در حال فعالیت است و جاده دسترسی این شهرک را مهیا و احداث کانال‌های آبرسان در دست اجراست.

استاندار بوشهر افزود: این طرح  الگوی خوب و موفقی برای تولید در حوزه آبزیان در کشور است .

مجتمع پرورش میگو رودشور شمالی بخش ریگ گناوه در زمینی به مساحت کل سه هزار و ۱۲۲.۵ هکتار احداث که شامل ۴۵ طرح ۶۵ هکتاری و  یک طرح ۴۶ هکتاری است.

برآورد ریالی اعلام شده توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این مجتمع ۱۰۴ میلیارد تومان است که کارفرمای آن شرکت تعاونی توسعه آبزی پروران سبز رودشور شمالی است.

فعالیت های تعریف شده برای عملیات زیر ساخت این طرح که توسط بخش خصوصی انجام خواهد شد، شامل راه دسترسی به سایت و رمپ ها و دستک، راه‌های بین مزارع، کانال کنی و گودبرداری، خاکبرداری و خاکریزی، دستک آبگیر، ابنیه فنی، احداث پل، لایروبی، دایک حفاظتی هدایت سیلاب و ساختمان نگهبانی و سرایداری است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز