شهردار در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

طرح های نیمه کاره شهری اراک روند مطلوبی را طی می کند

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۴:۲۸
کد خبر: ۸۸۱۰۵۴
طرح های نیمه کاره شهری اراک روند مطلوبی را طی می کند
شهردار اراک گفت: این کلانشهر نیازمند بازآفرینی هویت شهری و بهبود زیرساخت های تفرجگاهی و رفاهی است.

به گزارش برنا از اراک ، محمدکریم شفیعی  در نشست با اصحاب رسانه افزود: عملیات اجرایی طرح های نیمه کاره شهری اراک پس از سال ها کندی و تعطیلی در سال جاری کلید خورده و روند مطلوبی را طی می کند.

وی اظهار داشت: سازو کارهایی اعمال شده که گره از مشکلات تقاطع های غیرهمسطح اراک با تعامل دستگاه های مختلف باز شده و پیش بینی می شود  تقاطع غیرهمسطح ورزش این کلانشهر نیز همزمان با  عید غدیر زیر بار ترافیک برود.

شهردار اراک اظهارداشت: برنامه های گسترده ای در حوزه بهبود زیرساخت های تفرجاهی و رفاهی اراک در دست تدوین است  و از جمله آن  پیگیری واگذاری مالکیت دره گردو با هدف سرمایه گذاری و بام اراک در دست اقدام است.

شفیعی گفت: مدیریت شهری اراک در تمام حوزه ها وارد شده و در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم تعامل با دستگاه های اجرایی روز به روز در حال افزایش است.
وی افزود: رضایتمندی مردم از خدمات شهری هدف اولویت دار مجموعه شهرداری است و تمام تلاش بر این است که  تصمیم گیری ها، ارزیابی های مردم در برنامه های مدیریت شهری دیده شود.
شهردار اراک خاطرنشان کرد: طرح های شهری باید با رعایت استانداردها پیش بینی و اجرا شود و راهبردهای زیباسازی شهری با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی با اولویت دنبال می شود.
وی عنوان کرد: ۴۵ هزار تن آسفالت امسال در سطح معابر شهری اراک پخش شده که این حجم سه برابر سال قبل بوده است و با توجه به اینکه کیفیت آسفالت معابر شهری اراک نازل بود تداوم این مهم با اولویت دنبال می شود.
شهردار اراک در خصوص لغو طرح ۵۸ متری هم گفت: ارزیابی های تخصصی صورت گرفته اقتصادی، فنی، اجتماعی، زیست محیطی و ترافیکی، منجر به لغو این طرحملی  و ابلاغ آن از سوی وزیر راه و شهرسازی شد.
شفیعی بیان کرد: کنترل ترافیک شهری اراک نیازمند جایگزینی انحراف ترافیک به حاشیه های شهر استو این مهم باید مطالعه شود.
وی عنوان کرد: سامانه عیان به منظور اطلاع رسانی کیفی به مردم از موضوعات شهری راه اندازی شده و هدف این است که بازخوردها و نظرات مردمی در این راستا جمع آوری و در بهبود برنامه ها لحاظ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز