به مناسبت هفته ازدواج ۹۸ برگزار شد:

کارگاه آموزشی « مداخلات موثر در فرایند کاهش طلاق»

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۰۸:۵۸:۰۸
کد خبر: ۸۸۱۸۴۴
کارگاه آموزشی « مداخلات موثر در فرایند کاهش طلاق»
با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و همکاری استانداری، بهزیستی و دادگستری استان سمنان کارگاه آموزشی « مداخلات موثر در فرایند کاهش طلاق» ویژه مشاورین برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، در این کارگاه دو روزه که به مدرسی دکتر نظری از اساتید برجسته حوزه روانشناسی و مشاوره خانواده در کشور برگزار شد. 30نفر از روانشناسان و مشاوران مجرب در حوزه مشاوره خانواده از سراسر استان در این برنامه حضور داشتند که به طور عملیاتی تکنیک های مداخله در بحران های زناشویی را به صورت تخصصی فرا گرفتند.
در افتتاحیه این مراسم نیز مرادی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت: هدف از حمایت این اداره کل از چنین برنامه هایی کمک به تحکیم بنیان خانواده و رشد و پیشرفت جامعه است.
وی تاکید کرد علیرغم رسالت اصلی ورزش و جوانان در رویکرد آموزش جوانان و تأکید بر برگزاری دوره های پیش از ازدواج، با توجه به ماهیت خانواده در بسیاری از اوقات نمی توان مسائل و مشکلات موجود در روابط زوجین و خانواده ها را مرزبندی کرد و دیدگاه کل نگر به مساله مهم خانواده نداشت. بر این اساس ورود به بحث آموزش های این حوزه و تربیت مدرسین و مشاوران از جمله اهداف و برنامه هایی است که این معاونت از سال های قبل در پیش گرفته و با جدیت و پشتکار در سال 98 آن را ادامه خواهد داد.
وی نقش گروه های مرجع از جمله مشاورین روانشناس را در اصلاح رویکرد ها و خرده فرهنگ ها بسیار مهم دانست و گفت: اداره کل ورزش و جوانان آمادگی همکاری با مشاورین در قالب مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و طرح شبکه ارتباطی آموزشی زوجین جوان را دارد.
 
خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز