استاندار کردستان:

حاشیە شهرها را در امر کتابخوانی نباید فراموش کرد

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۳:۳۵
کد خبر: ۸۸۲۲۱۴
استاندار کردستان گفت: ساکنان مناطق حاشیه به دلیل ضعف مالی باید به راحتی کتاب در اختیارشان قرار گیرد و نباید فراموش شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان کردستان با بیان اینکه ایجاد کتابخانه وترویج کتابخوانی در مناطق حاشیه‌ای شهرهای استان ضرورت دارد، گفت: این مناطق به دلیل وجود ضعف مالی ساکنان نیازمند آن هستند که کتاب به آسانی در دسترشان قرار گیرد.

وی در ادامه مجموعه برنامه‌های امور کتابخانه های استان برای ترویج کتابخوانی در بین اقشار مختلف را ارزشمند توصیف کرد و افزود: لازم است ارزیابی هایی جهت تاثیرگذاری این مجموعه برنامه ها صورت بگیرد و تناسب با نیازها برنامه ریزی انجام شود.

مرادنیا همچنین بر ضرورت ایجاد باغ موزه کتاب در سنندج تاکید و ابراز امیدواری کرد در شهر سنندج این اقدام بتواند تاثیرات مثبتی در جامعه بر جای بگذارد.

استاندار کردستان در پایان به مدیران حوزه کتاب استان توصیه کرد به دلیل محدودیت های شدید مالی کشور از پراکنده کاری در ساخت کتابخانه ها پرهیز و در هر شهرستان یک کار اصولی به سرانجام برسد و در این راه نیز همکاری فرمانداران ضرورت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز