فرماندار یزد تاکید کرد:

زندگی آسان راهکار رد شدن از مشکلات اقتصادی

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۵:۵۱
کد خبر: ۸۸۳۳۴۷
فرماندار یزد با تاکید بر فرهنگ سازی ازدواج آسان و بهنگام گفت: زندگی آسان راهکار رد شدن از مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمد رستگاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه " ازدواج موفق ، خانواده شاد " با بیان این که زندگی آسان راه ازدواج و دوام رابه زوجین خواهد بود، گفت: بسیاری از مشکلات با ریشه خانواده به دنبال سخت گرفتن ازدواج، دخالت در زندگی مشترک و حتی توقع بیش از حد خانواده ها در زندگی افراد دیده شده است. 

وی با اشاره به تنوع و تعدد برنامه های نمایشگاه «ازدواج موفق، زندگی شاد» اظهار کرد: تنوع برنامه‌ها و غرفه ها ر این نمایشگاه بسیار بالاست و خوشبختانه حضور جوانان و مردم نیز در آن بسیار پررنگ است.

فرماندار یزد افزود: این نمایشگاه بستری برای رفع مشکلات زیادی فراهم کرده است به طوری که جوانان میتوانند با حضور در آن برای بسیاری از موضوعات راهنمایی و مشاوره بگیرند.

این مسئول در ادامه، در رابطه با رفع مشکلات ساختاری ازدواج مانند تامین مسکن گفت: فراهم کردن تمامی ملزومات زندگی مشترک با توجه به شرایط اقتصادی فعلی بسیار زیاد است اما دولت نیز در حد توان خود به این جوانان کمک و از آن ها در زمینه ازدواج حمایت خواهد کرد.

فرماندار یزد با تاکید براین که موضوع زندگی آسان در حال حاضر موضوع کلیدی زندگی جوانان است، گفت: آسان گرفتن ازدواج هم باید از سوی زوجین و هم باید از سوی خانواده ها باشد چرا که امروزه بسیاری از مشکلات با ریشه خانواده به دنبال سخت گرفتن ازدواج، دخالت در زندگی مشترک و حتی توقع بیش از حد خانواده ها در زندگی افراد دیده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز