مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان:

با حضور ۱۲ آتش نشان، آتش سوزی انبار ضایعات در خیابان خیام زنجان مهار شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۰:۱۳
کد خبر: ۸۸۳۴۱۲
با حضور ۱۲ آتش نشان، آتش سوزی  انبار ضایعات در خیابان خیام زنجان مهار شد
حسن غفاری مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان اظهار داشت: حضور به موقع آتش نشانان زنجانی در محل حادثه و اطفای به موقع حریق مانع گسترش آن به انبارهای مجاور شد و این اقدام مهم را به سرانجام رسانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حسن غفاری پس از گزارش آتش سوزی در یک انبار ضایعات در خیابان خیام زنجان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی زنجان، آتش‌نشانان از ایستگاه‌های یک، سه و چهار به محل اعزام شدند.

حسن غفاری گفت: مهار اتش سوزی انبار بزرگ ضایعات شهر زنجان به مدت سه ساعت به طول انجامید که خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت.

وی افزود:  بر این پایه ایستگاه آتش نشانی شماره چهار در فاصله بسیار کوتاه به محل حادثه رسید و سپس ایستگاههای شماره سه و یک نیز  برای کمک به محل اعزام شدند. با حضور به موقع آتش نشانان زنجانی در محل حادثه و اطفای به موقع حریق مانع گسترش آن به انبارهای مجاور شد و  این اقدام مهم را به سرانجام رسانند. علت بروز این حادثه هنوز مشخص نیست و در دست بررسی است.

هم اکنون ۱۰۶ آتش‌نشان در ۶ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر زنجان فعال هستند که با برنامه ریزی انجام گرفته تلاش می‌شود با توجه به نیاز شهر این تعداد افزایش یابد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز