مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

۱۰ پایگاه بهزیستی آماده جمع آوری ۱۰ پایگاه در عید قربان هستند

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۸۳۵۳۶
۱۰ پایگاه بهزیستی آماده جمع آوری ۱۰ پایگاه در عید قربان هستند
مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت : همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت عید قربان تا عید غدیرخم، بهزیستی استان زنجان باتاسی از سیره اهل بیت(ع) و در راستای ترویج فرهنگ احسان ، انفاق و نیکوکاری در 10 پایگاه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی ( نذورات ، گوشت قربانی و .. ) آماده جمع آوری کمکهای همشهریان خیر می باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  محمد محمدی از آمادگی این سازمان برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از 160 میلیون تومان در قالب گوشت قربانی و کمکهای نقدی و غیر نقدی  بین نیازمندان مناطق مختلف استان توزیع شد.

وی تصریح نمود: 8 پایگاه در مراکز بهزیستی  شهرستانهای تابعه و 2 پایگاه نیز در مرکز استان که 1 پایگاه در ستاد بهزیستی و 1 پایگاه دیگر د رمرکز شیرخوارگاه شهیدثمین تاب بهزیستی برپا می گردد .

این مقام مسئول بااشاره به اختصاص شماره کارت مجازی 5029081010321806  نزد بانک توسعه تعاون جهت پرداخت کمک های نقدی مردم نوع دوست زنجانی خاطرنشان کرد : جلب و جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی داشته و کلیه نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان ،سالمندان ،ایتام و دیگر مددجویان در اسرع وقت توزیع خواهد گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز