مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد:

آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات عید قربان

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۸:۲۸
کد خبر: ۸۸۳۵۶۴
آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات عید قربان
کمیته امداد ضمن آمادگی دریافت و جمع‌آوری نذورات مردمی در عید قربان، این کمک‌ها را در سریع‌ترین زمان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان وبه نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کردستان محمد رسول شیخی زاده بابیان اینکه عید قربان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است، گفت: این نهاد آمادگی دارد با معرفی خانواده‌های مستحق و نیازمند، در کنار خیران نذورات و قربانی آنها را به دست نیازمندان برساند.

وی افزود: در قالب پویش «عید قربان» نذورات و کمک‌های مردمی در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان می‌رسد.

شیخی زاده گفت: خیران جهت مشارکت در این کار خداپسندانه می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات و قربانی این نهاد و همچنین کلیه دفاتر کمیته امداد در سراسر این استان کمک‌های خود را اهدا کنند.

وی تصریح کرد: خیرانی که تمایل به مشارکت در این کار خیر دارند می‌توانند از طریق اهدای دام سنگین و سبک و یا واریز کمک نقدی به شماره‌حساب ۰۱۰۱۳۴۶۸۵۶۰۰۶ بانک ملی شعبه آزادی بنام وجوه امانی و شرعی کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان ادامه داد: این نهاد کمک‌های نقدی را بر اساس نیت افراد مشارکت‌کننده در جهت خرید دام زنده و قربانی و توزیع آن در بین مددجویان تحت حمایت اقدام می‌کند.

وی افزود: کد #۰۸۷*۸۸۷۷* و شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷ نیز برای واریز کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

شیخی زاده گفت: امید است با مشارکت خیران در این عید نیازمندان و اقشار ضعیف از نذورات مردمی بهره‌مند شوند.

نظر شما